lusterko asferyczne

Tutaj zostawiam cząstkę siebie

Temat: Nowe części do Skody
maciejek, ile kosztuje ori podgrzewane lusterko asferyczne do O2 FL? Czy załatwiłbyś takie lustro, ale do prawego lusterka? Chodzi mi wyłącznie o samo lustro, bez obudowy.
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23381



Temat: Lusterko zewnętrzne???
Sfera to fragment kuli. Czyli lusterko sferyczne jest takim właśnie fragmentem. Lusterko asferyczne jest dodatkowo tak wygięte, by pokazywać większy fragment przestrzeni za nami czyli zmiejszyć efekt martwego pola. Dlatego polecam asferyczne. Link, który podał Kurzki jest OK, też tam zamawiałam lusterka do mojej Pumy (jak mi ukradli wkłady). Byłam tam osobiście (w sumie mam blisko ) i gościu jest bardzo w porządku.
Źródło: klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1092


Temat: Panowie, honda....
...części drzwi 4 uchwyty w bagażniku Elektryczne i funkcjonalne Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności od prędkości samochodu Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach "Climatic" - klimatyzacja z regulacją półautomatyczną Elektromechaniczny hamulec postojowy Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i ogrzewane, lewe lusterko asferyczne Centralny zamek sterowany drogą radiową Automatyczne otwieranie klapy bagażnika Zdalne otwieranie pokrywy bagażnika i wlewu paliwa Elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu Przygotowanie do montażu radia - 4 głośniki, aktywna antena w tylnej szybie Wycieraczki szyby przedniej z czterostopniowym cyklem pracy Regulacja zasięgu reflektorów Tempomat 2...
Źródło: zapasowe.fora.pl/a/a,279.html


Temat: Vw Passat 1.9tdi kombi automat 2004 do sprzedania
Mam do sprzedania PassatB5 fl świeżo sprowadzony oto cechy auta: rocznik 2004 przebieg 164750 - bezwypadkowy -wersja comfortline family -do rejestracji (wszystko opłacone) -książka serwisowa wyposażenie: -xenon -tempomat -climatronik -esp -komputer pokładowy -4x el. szyby -4x airbag -czujnik deszczu - lusterko asferyczne -alufelgi + zestaw felg stalowych z oponami zima -automat -podgrzewane siedzenia kontakt: 0504045691 e-mail: mgrover@onet.eu .... i oczywiście cena która jest do negocjacji : 35000zł link ze zdjęciami: http://moto.gratka.pl/tre...0a0ffb68c7a&s=1
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=30475


Temat: Lusterko jaki zamiennik?
normalne to to chyba nie jest. ... ależ jest ... ... wpisz do GOGOLI ,, lusterko asferyczne'' lub ,,lusterko sferyczne'' - wikipedia się kłania... dowiesz się dlaczego tak jest i na czym polega ... Pozdro... P.S. Wkłady w lusterkach możesz sobie po prostu zmienić - na alle jest oferta duża ...
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=25585


Temat: Lusterka
Tylko, ze pewnie kolega filip0985, chce kupic lusterko asferyczne. Bo sferyczne podgrzewane to kupi w tej cenie Teraz bogatszy o doswiadczenia z lusterkami juz wiem, ze lepiej kupic samo lustro asferyczne i mate i samemu zrobic
Źródło: forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=1726


Temat: Świeżo upieczeni kierowcy!
...zakret trzyma noge na sprzegle/pol sprzegle. Tego nawyku trzeba sie bewzglednie oduczyc. Do tego podczas jazdy nie trzymac caly czas nogi nad sprzeglem(duzo ludzi popelnia ten blad-kobiety w szczegolnosci). Wazne jest rowniez szybkie operowanie kierownica. Czasem jak widze jak kobiety trzymaja kierownice i operuja nia na parkingu to szlag mnie trafia. Do tego przy wyprzedzaniu patrz w lusterko czy komus nie zajedziesz droge i pamietaj o martwm punkcje(chyba ze masz lusterko asferyczne). Ile razy juz sie wkur... jak jakis bencwal wpierniczyl sie przedemnie jak juz wyprzedzalem. Jak jedziesz wolniej od innych to zjezdzaj na prawy pas. Czesto kierowcy zapominaja o tym ze ktos ma lepsza bryke i trzymaja sie kurczowo tego lewego pasa ze nie wiem co. Co wtedy sie robi napszie ci jak bedziedziesz mial min. 1,5roku prawko i umnial robic niektore manewry na drodze ;). I najwazniejsze. Nigdy nie ufaj innym kierowcom. Nawet jak masz...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=35321


Temat: Lusterka - martwy punkt
ja mam lewe lusterko asferyczne i problem martwego pola nie występuje
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31934


Temat: Lusterka samochodowe
Lusterko asferyczne to takie "łamane" w połowie. Dzięki temu zmienia się kąt padania odbicia i zwiększa się pole widzenia. A tu masz lustro do Ali za 30 zł. http://lusterka.e-pasaz.p..._105610075.html
Źródło: nissan-almera.pl/viewtopic.php?t=977


Powered by WordPress, © Tutaj zostawiam cząstkę siebie