TOMOGRAFIA GŁOWY

Tutaj zostawiam cząstkę siebie

Temat: Czy to nerwica, niedokrwienie mózgu czy coś innego ?
Moim skromnym zdaniem to nie wygląda na nerwicę..., objawy, które opisujesz brzmią wbrew pozorom bardzo poważnie tym bardziej, że doznawałeś w swoim życiu urazów głowy. Moim zdaniem powinieneś udać się z tym na badania - nie wiem, może EEG, tomografia głowy? Naprawdę powinieneś to sprawdzić, nie wolno lekceważyć takich objawów. Jeśli badania wyjdą w porządku to może dopiero wtedy udaj się do psychiatry/psychoterapeuty/psychologa. Być może to stres pourazowy? Cokolwiek to jest powinieneś zmienić tryb życia - ciągły stres baardzo nie służy organizmowi... Wiem - łatwo powiedzieć, ale w tych czasach to trudne do zrealizowania :/ Stres bardzo (!) osłabia naszą...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=18415



Temat: 6-latek nie mówi !!
mimi30, z moją Kasią najpierw poszłam (prywatnie) do neurologa, który skierował ją na tydzień do szpitala na badania diagnostyczne (eeg, dno oka, tomografia głowy, psycholog i pedagog) i po diagnozie skierowano nas do Ośrodka Wczesnej Interwencji, gdzie Kasia jest pod stałą opieką logopedy, neurologa, psychologa i pedagoga - w sumie 7 wizyt w miesiącu (za darmo). Wiem też, że w Poznaniu przyjmuje prywatnie dr. n. med. neuropsycholog Piotr Ognik - gabinet ma na Grochowskiej, dzwonić po 13.00. Tam jeździliśmy z Kasią przez rok, ceny w miarę przystępne, facet ok.
Źródło: nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?t=37972


Temat: Dobry wieczór
...w momencie kiedy zaczęła mi dretwiec lewa część ciała....wtedy poczułam najgorsze uczucie na świecie...i mimo iż myślałam że umieram,nie to było najgorsze....najgorsze było pożegnać sie z moimi dziecmi i mężem,ponieważ wezwano do mnie pogotowie i nie chciałam aby na to patrzyli...tylko jedna myśl...nie zobaczę już ich nigdy....na izbie przyjęć nie stwierdzono zagrożenia życia i odesłano do neurologa,nastepnego dnia tomografia głowy która nie wykazała uchwytnych zmian...i świety spokój...aż do czerwca.Zaczeło sie od bólu w klatce piersiowej,potem dziwne uczucie w uszach,które trwało po całych dniach,brak siły i ciągłe zawroty głowy.Poszłam do lekarza rodzinnego który zlecił mi badania krwi-wyniki niby dobre,tylko OB 16.Następnie pojechałam do okulisty-wzrok ok.Robiłam również boleriozę-brak przeciwciał.Na pogotowiu znali mnie...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=16976


Temat: Prawie każdy dzień jest bitwą, prawie zawsze przegraną.
...gotował i mam wrazenie, ze jak rozluźnie głowe to dostane wylewu,udaru.. Dodam ze jak pochyle głowe do przodu to sztywnieje mi kark i głowa..Odwiedziłam lekarza rodzinnego- Zrobiłam badanie krwi,tsh,moczu,EKG(wyszło wporzadku poza dodatkowymi skurczami,ktore rzekomo sa wynikiem nerwow i sa niegrozne-..skierowanie do neurologa.Niewytrzymałam byłam 3 razy juz na izbie przyjec.. Konsultacja neurologiczna obejmujaca podstawowe badanie, tomografia głowy,Angio CT i odcinka szyjnego kregosłupa z kontrastem oczywiscie,i podobno nie mam guza ani tetniaka.. lekarz powiedział ze to Nerwica!Ale ja znów nie potrafie w to uwierzyć, mam wrazenie ze mam tetniaka albo guza co mi uciska głowe..Ludzie mozna zwariować ze strachu..Po dwóch latach na studiach wziełam dziekanke, rozstałam sie z facetem na poł roku po czym w maju 2010 wrocilam(nie radziłam sobie z objawami i lękiem), wrociłam po...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=13958


Temat: Wszystkie, najdziwniejsze objawy nerwicy
...dzieje! a zawroty głowy też mam bardzo czesto, nawet jak leże to wydaje mi sie że moje łóżko razem ze mną sie kręci, głupie uczucie:( syja77 nie mysl w ten sposób ze masz góza mózgu, jeśli bardzo sie martwisz to popros lekarza zeby dał Ci skierowanie na badania na głowę, przynajmniej rozwiejesz wątpliwości i sie uspokoisz, mnie sie nie wydaje zeby to był góz, pzrecież musiały by jakies inne objawy także wystepować, wiec dla pewnosci zrób badania tomografia głowy to chyba sie zwie:) ja oczywiscie w pracy, ale miałam ciężka noc colerka kaszel mnie mega męczył co chwila sie budziłam, rano jak zadzwoniła komórka to oczywiscie spało mi sie w najlepsze, przekichana taka noc bo nawet nie odpoczęłam nic:( rano miałam maly atak znowu,ale spodziewałam sie bo troche nerwów mi sie uzbierało,ale wziełam szybko validol i jakos przeszło,w ogóle wieczorami strasznie boli mnie głowa, staram sie...
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=10733


Temat: Tomografia głowy?
Jaki wpływ na ciąże ma tomografia głowy z podaniem kontrastu. Wczoraj mialam takie badanie a był to mój 29 d.c. W 28 d.c. cyklu robiłam test ciążowy i wyszedł negatywnie ale dziś mam 30 d.c. cyklu i miesiączki nadal nie mam trochę sie niepokoję.
Źródło: nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?t=14400


Temat: Wszystkie, najdziwniejsze objawy nerwicy
ulcia, pewnie, żę może to byc nerwica najpierw jednak musisz prześc szereg badan w celu wykluczenia innyh schorzeń w Twoim przypadku drgawki - jakieś schorzenie neurologiczne polatasz po lekarzach, porobisz badania i jak wyjdą ok to wtedy możesz zaczać leczyć sie na nerwice lekarz z samych badań krwi stwierdził, że za miesiąc będzie dobrze? o zgrozo! drgawki - odwiedź neurologa w pierwszej kolejności tomografia głowy lub dodatkowo rezonans, diagnostyka kręgosłupa szyjnego, rtg klatki piersiowej, badanie krwi ale z hormonami i jonogramem (wapń, magnez, sód... to juz lekarz zadecyduje) możesz sobie gazometrie krwi dorzucić
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=10733


Temat: Czy to może być shizofrenia?
...czy miala jakies sczegolowe badania u specjalisty,czu od razu u psychiatry. Z tego co napisales wszystko wczesniej bylo z nia w porzadku,byc moze od slonca miala jakis udar maly wylew wewnetrzny,konieczne badania rezonanas,to bardzo zle ze lekarze tak od razu podchodza (psychiatrzy)do pacjentow,a przeciez duza czesc roznych zaburzen psychicznych jest z powodu uszkodzenia mozgu,co wpierw powinien zbadac by pozniej w 100%postawic diagnoze. do rezonansu takze tomografia glowy.Trzymaj sie
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=3866


Temat: Trzęsienie głową ...
...Takowe drgawki, tiki mogą mieć przeróżne tło. Od epilepsji, po przebyte choroby zakaźne, schorzenia mózgu itp, itd. Trzeba pamiętać, że te tiki mogą przybierać na sile i częstotliwości. Dobrze znaczć sobie w jakimś kalendarzu kiedy wystąpiły. Jeśli podstawowe badanie kliniczne nie wykaże nic, warto zastanowić się nad rtg mózgowioczaszki i kręgosłupa odc. szyjnego, ew. analizą płynu mózgowo - rdzeniowego a nawat na samym końcu tomografią głowy. Jednak bez obejrzenia psa bardzo ciężko Panią skierować w jakimś konkretnym kierunku. O tyle jest to niepokojące, że jest to młode zwierze.
Źródło: krakvet.pl/forum/viewtopic.php?t=93


Temat: Brak diagnozy ogniska - jak szukac
Dziekuje, Zostalo jeszcze 5 dni, w kazdym po jednej sesji naswietlen. Potem 2 tygodnie przerwy i tomografia glowy. Mam nadzieje, ze zabiegi "cos" dadza. Marwti mnie jedynie bezczynnosc i czekanie... Bo jak czlowiek wie dokladnie co mu jest, to jakos nastawi sie przynajmniej...
Źródło: w5a8ww.prosalute.info/forum/viewtopic.php?t=1001


Temat: Jestem tu nowa i chciałabym z kimś popisać:)
...trząsł,gotował i mam wrazenie ze jak rozluźnie głowe to dostane wylewu,udaru..Dodam ze jak pochyle głowe do przodu to sztywnieje mi kark i głowa..Odwiedziłam lekarza rodzinnego-Zrobiłam badanie krwi,tsh,moczu,EKG(wyszło wporzadku poza dodatkowymi skurczami,ktore rzekomo sa wynikiem nerwow i sa niegrozne-..skierowanie do neurologa.Niewytrzymałam byłam 3 razy juz na izbie przyjec..Konsultacja neurologiczna obejmujaca podstawowe badanie, tomografia głowy i odcinka szyjnego kregosłupa bez kontrastu,i podobno nie mam guza ani tetniaka..lekarz powiedział ze to Nerwica!Ale ja nie potrafie w to uwierzyć, mam wrazenie ze mam tetniaka albo guza co mi uciska głowe..Ludzie mozna zwariować ze strachu..Tomografia nie wykaze tetniakow,naczyniakow..A na rezonans mnie nie stac jestem studentką a czekać pół roku to tragedia..Kazdy dzien jest masakra..musze pracować...i jezdzic do...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=15479


Temat: Na co ja cierpie? Ocencie sami!
...-lekke zawroty w glowie -oslabienie -skoki temperatury -przyspieszony puls -drapanie w gardle -scisk w glowie -problemy z zoladkiem -skoki cisnienia -lek ze cos mi sie stanie -jestem bardzo zniechecony do wszystkiego -bezsennosc( prawie wogole nie spie) -lekkie uciski z tylu glowy -jak sie dnerwuje czyms bardziej do czesto oddaje mocz dodam jeszcze ze w swym zyciu mialem takie badania jak: -EKG x3 ok -Echo serca ok -USG jamy brzusznej x2 ok -Dno oka ok -Pole widzenia ok - Tomografia glowy ok -TSHx3 ostatni wynik 1.34 wiec ok -FT3 i FT4 wyniki ok -Morfologia ok -Mocz ok -Gastroskopia x3 i tu mi stwierdzili refluks Wiec tak wyglada moja historia w skrocie... mam takze sklonnosci do hipochondrii wmawiam sobie choroby a po zrobieniu badan szukam nowych chorob bo nie wierze ze jestem zdrowy... mam poprostu dosc wszystkiego... na dzien dzisiejszy biore leki (sulpiryd 200mg dziennie) biore go 10 dni ale nie czuje zbytnio porawy. prosze...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=18441


Temat: 8 mies. WNK juz śpi snem wiecznym :((
...rano był wycieńczony, przewracał się ze zmęczenia, zasypiał na stojąco, ale nie położył się, zaraz biegł dalej..... powiem wam, ze tragicznie to wyglądało, płakałam nad nim z bezsilności i miałam myśli o jego uśpieniu, bo co to za zycie- umrzeć z wycieńczenia, bez spania, w świecie którego się nie rozumie..... PO badaniach wiadomo, ze nic nie wiadomo, jestem już u kresu.... Mam podawać mu potas i kroplówki, może to pomoże. Jeśli nie, to tomografia głowy, bo może jest jakiś guz, ucisk, tętniak?? Nie chcieli mnie zapisac od razu na tomografie bo do niej trzeba psa uśpić, a on jest na to za słaby.... znów biega.....
Źródło: wyzlyteam.pl/Forum/viewtopic.php?t=317


Temat: Czy to jest nerwica?Jestem "nowa". Proszę o pomoc
wszystkie badania mam prawidłowe, włącznie z tomografią głowy, EEG mózgu itd. Czeka mnie tylko gastroskopia żołądka. Chciałabym, aby zabrali mnie do szpitala na odział leczenia nerwic do Gdańska albo Gdyni. Jakie macie doświadczenia z leczniem szptalalnym?
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=16459


Temat: Czy mam szanse na takie zycie jak kiedys??
...co mi jest bo nigdy nie mialem z tym do czynienia , no prawie bo kiedys mialem nerwice lekowa ale sama przyszla i sama przeszla na szczescie ale to w porownaniu z tamtym to pieklo wiec jak mowilem lezalem 4 tyg w luzku chodzilem po rodzinnych lekarzach i mnie faszerowali tabletami na gardlo bo mialem czerwone i lekka temperature i sie zle czulem wiec nie mialem wyjscia jadlem to ale nic nie pomagalo wrecz mnie dobijalo potem zaczely sie badania wszystko prywatnie rm. glowy tomografia glowy eeg glowy , wszystkie badania moczu krwi i jeszcze inne badania nawet kazali mi usunac migdaly! co tez zrobilem prywatnie wydalem na wszystko kolo 6tys zl ,az moim rodzicie i kobieta moja zaczeli zauwarzac ze to moze byc depresja ale ja nawet nie widzialem co to jest bo zawsze bylem wesoly i z wszystkiego sie cieszylem jak dziecko doslownie , ale teraz tak nie jest od 8 miesiecy walcze z tym kur....em i narazie stoje w miejscu po pol roku poszlem do...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=22735


Temat: chciałabym się przedstrawić, jestem nowa
...szłam ze znajomymi do kina. nagla, zaraz po reklamach zrobiło mi sie gorąco, zaczełam się dusić, musiałm wyjsć i tym samym zmusiłam przyjaciół do zajęcia się mną. Jechałam do domu myśląc, że nie zdąże, drżenie ręki, serce mi waliło jakby miało wyskoczyć...Dojechałam do domu, nie byłam w stanie dalej oddychać, puls wysoki, telefon na pogotowie... Przyjechała ekipa z pogotowia, zabrali mnie na banacha na ogólne badania. EKG w porzadku, tomografia głowy ok, babka neurolog zrobiła badanie, uderzyła mnie w kolano - aż podskoczyłam. "Ależ pani nerwowa - powiedziała". I cóż najlepiej skontaktować się z psychiatrą... Mijały dni, ja czułam się źle. Przez pierwsze miesiące bolało mnie serce, tak jakbym miała mieć zawał, potem z serca przeniosło się na żołądek (znowu kolejne badania), potem pojawiły się zawroty głowy ( myślałąm że zemdleje na...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=3294


Temat: Prośba o interpretacje
...endometrioza może spowodowac też podwyższenie FSH? Szanowna Pani, Leczenie nadczynności tarczycy nie poprawi jakości nasienia ich przyczyną jest uszkodzenie nabłonka i żadne leczenie już tej funkcji nie przywróci. Najczęściej powodem wysokiego FSH jest wygasanie czynności jajników ale guz przydatków też może się zdarzyć choć niezwykle rzadko i FSH byłob wtedu dużo wyższe i laparoskopia nie odpowi na to pytanie ewentualnie tomografia głowy. Endometrioza może wtórnie powodować podwyższone FSH ale jeżeli uszkadza jajniki. Pozdrawiam Jacek Szamatwoicz
Źródło: nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?t=1060


Temat: Czy to nerwica?
Niestety nie odetchnelam z ulga... Slabsza lewa noga i jak sie okazalo oslabione odruchy brzuszne po lewej stronie, palenie skory, bole oczu, glowy, zawroty. Podejrzenie SM lub borelioza. Tomografia glowy ok. Pobrano mi plyn z rdzenia kregowego (punkcja), wrocilam ze szpitala i czekam na wyniki... leb mi peka. trzymajcie kciuki...
Źródło: psychocafe.pl/index.php?showtopic=551


Temat: Pytanie o wskazanie dla tomografii głowy
">Boję się, że fakt, że krewny ma tętniaki oznacza dla mnie większe ryzyko powstania ich również u mnie. Z tego, co wiem, to tętniaki mózgu są jednym z powikłań wielotorbielowatości nerek. Więc ryzyko powstania tętniaków istnieje już chyba z powodu samej choroby. Ale nie wiem, jak to jest z tomografią głowy u chorych z torbielowatością. Ja osobiście nigdy nie miałam jej robionej...
Źródło: forum.niesmiertelni.pl/viewtopic.php?t=6235


Temat: Błagam Was z całych sił,odezwijc się do mnie.Pomocy!
...na dobrych psychoterapeutów,najgorsze jest to że mieszkam w takim regionie Polski z którego wszędzie jest daleko,do jakiegokolwiek lekarza muszę jechać ponad 50 km. Teraz siedzę i przeglądam swoje wszystkie badania było ich tak wiele: dno oka,pole widzenia,ciśnienie w oczach, morfologia co pół roku,OB, poziom magnezu,potasu,sodu, cukier,tsh, cholesterol, badania na pasożyty i krwi i kału,laryngolog,echo serca,ekg, usg jamy brzusznej, tomografia głowy,rezonans głowy.Wszystkie badania prywatnie. Tyle kasy poszło na to,a ja się ciągle zastanawiam czy czegoś jeszcze nie sprawdzić,nie powtórzyć.Obłęd normalnie
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=17719


Temat: Wszystkie, najdziwniejsze objawy nerwicy
...zwrocie głowy w lewo czy w prawo innego rodzaju wysoki pisk, który jest charakterystyczny kiedy popularnie mówimy, że-dzwoni nam w uszach. Ze trzy razy zdarzyło mi się tak,  że nie mogłam patrzeć w dół trochę tak jak przy zawrotach głowy.... Byłam u laryngologa i na tyle na ile można bylo wykluczone zstało parę rzeczy....słuch mam doskonały, w jednym uchu nawet nadsłuch... generalnie przyczyn szumów jest mnóstwo. Zastanawiałam sie nad tomografią głowy, niestety o skierowanie wstydzę się poprosić lekarza myśląc, że mogłoby to być nadużyciem... nie bardzo wiem co mogę zrobić...radze sobie z tym raz lepiej raz gorzej, to oczywiście zależy równierz od nasilenia iinych objawów nerwicowych... Pozdrawim serdecznie życząc wytrwalości.... p.s kiedyś też miałam jazdki z serduszkiem, ale jak to bywa somatyczne psikusy lubią mutować :)
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=10733


Temat: NERWICA TO KOSZMAR
Witam serdecznie.Mam 32 lata i z nerwicą żyje już 11 lat.Przyszła do mnie wraz ze śmiercią mojej babci.To że jest to nerwica zaczełam sobie uświadamiać sobie dość szybko.Najpierw zaczełam od badań(rezonans magnetyczny i tomografia głowy,ekg,echo serca ,holter,różnego rodzaju badania krwi itp)I wizyty u lekarzy(neurolog,kardiolog ,internista,psychiatra).Oczywiście wszystkie badania wyszły ok,a moje samopoczucie wcale nie było lepsze.Itak mijają lata potem znowu badania i znowu nic i tak w kółko.Zaczełam leczyć się farmakologicznie i z pomocą psychoterapeuty.Ale leczenie wcale nie przyniosło takich efektów jak chciałam.Psychoterapeuta po...
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=8783


Temat: bóle czoła ,trzesące sie ręce, spoznione reakcje,nerwy.Pomoc
toronto, ,możesz mieć napięciowy ból głowy. Lekarz powinien zdiagnozować czy fizykalnie ok. Przydałaby się tomografia głowy.Mówisz o lękach.Hipochndria to też objaw nerwicowy. Jeśli badania będą w porządku, udaj się do psychatry, a ten skieruje Cie do psychologa na terapię, jeśli poprosisz go o to.
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=23926


Temat: Zdrętwiałe dłonie i "buczenie" przy pochylaniu gło
Witam. Chciałabym się poradzić, bo być moze wiedzą Państwo, co może mi być. Wybieram się co prawda do lekarza, ale... Na początek powiem, że kilka lat temu miałam operację kręgosłupa [wystąpienie jądra miażdżystego krążka międzykręgowego w odcinku lędźwiowym]. Od tamtej pory, a to już ponad 4 lata nie było problemów. Dwa miesiące temu zostałam potrącona przez samochód, ale prześwietlenia [rentgen głowy, kręgosłupa i tomografia głowy] nie wykazały niczego niepokojacego - nie wiem, czy ten wypadek może mieć konsekwencje dopiero teraz, ale piszę o tym, bo byłam nieźle potłuczona. Od ponad tygodnia mam zdrętiwałą lewą dłoń - co ważne: całą, szczególnie końcówki palców. trzy dni później prawa dłoń zaczęła mi drętwieć tak samo, gdy czegoś dotykam, czuję, jakbym wcierała w skórę coś chropowatego albo wbijała igły. Jednocześnie...
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=1477


Temat: [Koszalin]
...dołączam do Naszego Klubu… Od ponad 10 lat żyję i funkcjonuję z nieustającym uciskiem głowy - tak jakby ktoś założył mi obręcz na głowę i nie za mocno ją ścisnął. Jest to objaw nieustający - budzę się z tym rano i kładę się spać wieczorem. Jest to na pewno irytujące i zakłócające normalne funkcjonowanie, ale... przyzwyczaiłem się i da się z tym w miarę poprawnie żyć. Próbowałem zawalczyć z tym na początku: badanie EEG i tomografia głowy nic nie wykazały, w odruchu desperacji zgłosiłem się prywatnie do psychologa - stwierdził silną nerwicę chyba depresyjno-egzystencjalną czy jakoś tak, leczenie określił ‘jako możliwe poprzez wieloletnią terapię psychologiczną’ . Pogodziłem się z tym, że tak widocznie ‘było mi pisane’- z przeznaczeniem przecież nikt nie wygra, ale nie wierzę w skuteczność leczenia przez terapię...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=2769


Temat: Krew z nosa i zawroty głowy.
A wyniki krwi? Laryngolog to nie wiem. Neurolog z Tobą porozmawia, ewentualnie każe Ci się rozebrać do bielizny (chociaż z tym też różnie), popuka Cię ( :D ) młoteczkiem, każe podnosić jedną nogę, potem drugą, tak samo ręce, trafić palcem do nosa, połaskocze po stopach i tyle. Potem może zlecić inne badania: jeśli by szukał w kierunku migreny to na początek tomografia głowy i usg tętnic szyjnych (doppler).
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=33092


Temat: Świerzak pozdrawia
Witam Was. Jestem tu nowy. Od tygodnia intensywnie przeglądam forum. Dobrze ze jesteście. Dwa tygodnie temu w mojej rodzinie objawiła się schizofrenia. Mój 20-letni syn przyjechał do nas późnym wieczorem z "rewelacyjną" informacją, że telepatia istnieje. To co się dalej działo skojarzyło mi się z "Pięknym Umysłem". W rezultacie moje dziecko trafiło do szpitala. Został wnikliwie przebadany: prześwietlenia czaszki, tomografia głowy, testy narkotykowe, krew, cukier itp. Tego typu zmiany chorobowe zostały wykluczone. W miedzyczasie nie spał 4 doby i dręczyły go myśli samobójcze. Przydzielono mu stałą 2-u osobową ochronę. Aktualnie przebywa na oddziale psychiatrycznym. Oprócz doraźnych medykamentów nie podają mu narazie żadnych stałych lekarstw. Lekarz prowadzący chce go zatrzymać 28dni wbrew jego woli. Syn złożył apelacje od tej decyzji i w...
Źródło: evot.org/viewtopic.php?t=4865


Temat: Finał FGE :Lotos PKO BP Gdynia-AZS PWSZ Gorzów W.73-58(4-1)
...Amerykanka w nocy wróciła do hotelu. Lekarze uznali, że nie ma konieczności dalszej obserwacji w szpitalu. Catchings w 27. minucie spotkania, w walce o piłkę na środku boiska, zderzyła się z Czeszką Kateriną Zohnovą (KSSSE) i upadła na parkiet tracąc przytomność. - W nocy Tamika przeszła zabieg zszycia spojówki i powieki. Na szczęście rogówka i źrenica nie były uszkodzone. Specjalistyczne badania, wykonywane w nocy w szpitalu, m.in. tomografia głowy i konsultacje neurologiczne nie wykazały na szczęście żadnych innych urazów. Tamika ze względu na bolesność urazu i niebezpieczeństwo jego odnowienia się nie zagra do końca sezonu. Teoretycznie nie zostało wiele spotkań, ale nawet gdyby był mecz numer siedem w finale, to udział w nim Tamiki jest raczej wykluczony - powiedział Marcin Kicior. Lotos wygrał w Gorzowie 81:74 i w rywalizacji do czterech zwycięstw prowadzi...
Źródło: kosz.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=9397


Temat: Atak padaczkowy, czy możliwe, że to nerwica? Proszę o opinie
...wpada w płacz, rzuca w domu talerzami, kwiatami, wazonami, co ma pod ręką. Często narzeka na ból kręgosłupa, głowy, ma napady duszności. Leczy się u neurologa, lecz szczerze, to nic u niej konkretnego nie wykryli i leki wcale nie pomagają. Nigdy nie była u psychologa, choć ją namawiałam, uważała , że wszystko jest w porządku. Czy możliwe jest, ze ten atak, który przypominała padaczkę, jest wynikiem nerwicy? wiem, że to tylko przypuszczenia, tomografia głowy wszystko wyjaśni, ale to dopiero 5 października. A do tego czasu chcę mieć choć cień nadziei, ze to nie guz... Samego napadu w ogóle nie pamięta, myślała, że zemdlała. Teraz mówi, że boli ją głowa, takie dziwne uczucie ma w głowie, ale to chyba raczej normalne po ataku? Starałam się dość dokładnie opisać objawy, Proszę o wasze opinie, to dla mnie bardzo ważne. Będę wdzięczna:)
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=23466


Temat: Omdlenie
...wziąłem gazetę z ciekawości zobaczyć czy dobrze litery widzę i widziałem) - po prostu ciężka do opisania sytuacja. Przychodziło to nagle - podobno robiłem się przy tym bardzo blady i takie zaburzenie orientacji, uderzająca fala na głowę - naprawdę ciężko to opisać, raz aż mnie na wymioty pociągnęło (tylko pociągnęło - nie wymiotowałem). Przeszło samo z siebie, a wszelakiej maści badania nic nie wykazały, a robilem ich sporo - TSH, tomografia głowy, rtg kręgów szyjnych, echo serca, morfologia etc. Wydaje mi się że to nerwica potrafi tak wpłynąć na nasz organizm, że występują takie reakcje
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=20333


Temat: Wymioty po 6 miesiacu
witam, mam taki problem: Po skonczeniu 5 miesiecy moj synek zaczal gwaltownie ulewac pokarmem, wizyta w szpitalu wykazala niewielki refluks, przepisano mu tabletki, jednak leczenie nie przynioslo zadnych rezultatow i po skonczonych 6 miesiacach trafil znowu do szpitala. jest diagnozowany juz od przeszlo tygodnia, wszystkie wyniki wlacznie z tomografia glowy sa w porzadku, niczego nie wykryto, probowano zmieniac mleko etc. Maly caly czas wymiotuje, stracil sporo na wadze i jest na kroplowkach. Co moze byc przyczyna? Prosze o jakies wypowiedzi. Moze mial ktos podobna sytuacje?
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=7729


Temat: Co mi jest??? Błagam o pomoc!!!
Idź jak najszybciej sama do swojego lekarza rodzinnego - możesz, nie musisz być z rodzicami. To lekarz zdecyduje jakie badania wykonać, pewnie to będą badania krwi, ekg, w razie skoków ciśnienia próby ortostatyczne, moze tomografia glowy. Wszyatkie te badania są bezpłatne ze skierowaniem a odpłatne bez niego. Proszę nie lekceważ tego........nie rozumiem postawy twoich rodziców, masz może jakąś rodzinę - rodzeństwo, babcię, dziadka, ciocię, kogokolwiek kto mógłby pomóc? Złoś się do nich.........tak częste omdlenia to napradę poważna sprawa.
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=14251


Temat: Czy krytycy wywołują śmiech? O modzie na krytykę Avatara.
Jakbym słuchał radio maryja. Z trudem to przeczytałem, ale nie jestem w stanie sklecić żadnej riposty na ten tekst - nie jestem lekarzem ze szpitala w Choroszczy. Jednak w pierwszej kolejności zbadałbym krew tego człowieka, na obecność opiatów i toksyn pochodzenia epoksydowego. Tomografia głowy, rezonans magnetyczny itd, bo są podejrzenia o zaburzenia psychiczne. Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię, ale nie pleść takie absurdy - no ale jak ktoś ma przerośnięte ego, to dla niego włąsne słowo jest świętością - taka prywatna krucjata w imię "szczytnej" idei, coś a'la don Kichot.
Źródło: forum.avatar.net.pl/viewtopic.php?t=108


Temat: zapalenie błony naczyniowej oka odcinka przedniego i tylnego
...wszystkim przyczynami, które wywołały to diabelstwo. Sytuacja u mnie wygląda następująco. Pierwsze zapalenie miało miejsce 9 lat temu czyli w 2000. Obudziłem się z rana i częściowo nie widziałem na prawe oko, oraz pojawiły się męty. W szpitalu podano mi zastrzyk i przepisano krople, a że stało się to w wigilie więc nie położono mnie do szpitala. Następnie zacząłem się leczyć u prywatnego okulisty, który wysłał mnie na szereg badań, w tym tomografia głowy i reumatologia. Tomografia wyszła ok, reumatologia też, chociaż jak się później dowiedziałem to badanie było bardzo pobieżne. Po ok. 1 miesiącu kuracji kropelkami oraz sterydami, zapalenie minęło, ale pole widzenie zostało skurczone o około 20% i niestety nie dało się z tym już nic zrobić. Nie będę opisywał wszystkich nawrotów bo wyglądało to zawsze tak samo, aż do ostatniego ataku. Poza znacznym pogorszeniem...
Źródło: forum.gazeta-optyka.pl/viewtopic.php?t=2700


Temat: Pomozcie:(!!
...moze miec cos z tym... bo wyczytalem na jakims poratalu ze to moze byc wlasnie ziarnica. Dodam tez jeszcze ze w tym roku zmarla mi mama i po smierci mam dochodzilem do siebie 3 miesiace bralem leki(sulpiryd, pramolan) po tym czasie bylo lepiej. Moge jeszcze napisac ze przed pojsciem do lekarza psychiatry zrobilem sobie badania takie jak... morflogia, OB, CRP, badanie moczu, Ekg te badania wykonalem w ostatnim polroczu. A w calym swym zyciu: 3x EKG, ECHO serca, TSH, T3 i T4, Tomografia glowy, USG JAMY brzusznej x2, dno oka, pole widzenia, rozne badania krwi i moczu i wszystko wychodzilo zawsze ok. Jedynie co wykrylo cos to gastroskopia.. mam refluks zoladka. I prosze Was o pomoc czy ktos z Was mial drapiace gardlo? i czy myslice ze to moze byc od depresji lub od mojego refluksu? czy mam zaczac sie obawiac o swoj stan zdrowia fizycznego? Z gory dzieki za Wasze opinie! Pozdrawiam!
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=18183


Temat: POMOŻCIE MOJEJ MAMIE
Konieczny rezonans magnetyczny lub chociaż tomografia głowy. Takie objawy mogą świadczyc o zanikach podkorowych w substancji szarej mózgu.
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=4238


Temat: Nerwica lękowa
hm,..ja od wczoraj zaczełam terapie indywidualną,bo wiecie co leki pomogły na niektore somatyczne objawy ale w głowie taka sieczka,silne zawroty i wogole nie idzie z tym zyc.Psycholog stwierdził ze mi raczej nie potrzebna tomografia głowy i inne badania bo po tym co mu opowiadałam on sie wcale nie dziwi ze ja mam takie zawroty,..hm i chyba doszlismy do sedna skąd to sie u mnie wzzieło tak porządnie rok temu gdy zaatakowała nerwica,...moze jak to wszystko bedzie sie z psychologiem omawiac to minie? licze na to ....
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=8988


Temat: Przeswietlenia a aparat
Mozna robic przeswietlenia, nie ma zadnych problemow. Jedyny problem to ewentualna tomografia glowy- wtedy wynik moze byc nieczytelny ale RTG nie ma problemu, pozdrawiam ;-)
Źródło: ortobajt.nethit.pl/viewtopic.php?t=106


Temat: Już nie wiem co robić!!!
...ok, tylko niedobór magnzu i potasu - diagnoza "pewnie Pani ma nerwicę". Kroplówka i do domu. Przez kolejnych kilka tygodni świat mi sie zawalił na głowę, ja która nigdy nie chorowalam i do lekarzy nie chodziłam, nagle nie jestem w stanie funkcjonować, duszność, przenikliwy ból w klatce piersiowej i uczucie niedotlenienia, niemożność nabrania powietrza, płuca wiecznie spragnione telu. Zaczęłoam robić badania, EKG serca - ok, tomografia głowy - ok, EEG mózgu - ok, spirometra - ok, jama brzuszna - ok, Holter - lekka arytmia, ECHO serca - wypadalnosć płatka zastawki mitralnej (ale niewielka), reszta badań z kri w miarę ok (niedogór magnezu i potasu), badania hormonu tarczycy - ok, ponieważ pojawiły się bóle brzucha wiec jeszcze badania na Helikobakter - ok, lambię -ok. Byłam z tymi badaniami u neurologa, rozkłada rece, u kardiologa - no tak ma pani wypadalnosć płatka,...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=9076


Temat: Badania-jakie możliwe badania robiliście?
ja miałam rezonans głowy, badania na borelioze pare razy, ekg to chyba z 6 razy miałam robione, echo serca 2 razy ale to akurat skorzystałam że mi to zrobili bo w ciąży wtedy byłam więc serducho zdrowe:) co śmieszne przez prawie całą ciąże tachykardia była a podczas porodu nic mi się nie działo z sercem:) dałam radę, co jeszcze rtg klatki piersiowe, rtg kregoslupa całego, badanie EEG, punkcja kręgosłupa, tomografia głowy, angio tomografia, no i oczywiście wiele możliwych badań z krwi. Ostatnim moim badaniem był rezonans kregosłupa bo po ciąży mi dokuczał, ale nie wyszło nic poważnego. Więc sama już nic nie wiem...wydaje mi się, że jakby coś było cokolwiek to po takich badaniach by już coś wyskoczyło?? A jak na razie spokój, a moje objawy codziennie są i to mnie dobija. Macie tak , że wszystko jest super a nagle niewiadomo skąd pojawiają...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=18521


Temat: Terminarz badań naszych pociech
...Cystouretrografia mikcyjna Urodynamika Cystoskopia Renoscyntygrafia Badanie ogólne i posiewy moczu TERMINARZ BADAó DIAGNOSTYCZNYCH Po urodzeniu: Układ nerwowy: pomiar obwodu głowy, USG przezciemieniowa głowy Układ moczowy: USG nerek, badanie ogólne i posiewy moczu. Następnie: Pomiar obwodu głowy raz na tydzień przez pierwszy rok, potem co dwa-cztery tygodnie USG przezciemieniowa okresowo co 2 - 4 tygodnie aż do zamknięcia się ciemienia Tomografia głowy u starszych dzieci co 2 lata Urografia w wieku 6 miesięcy Cystografia w wieku 6 miesięcy, potem raz w roku Urodynamika w wieku 6 miesięcy, potem w zależności od czynności pęcherza i leczenia farmakologicznego Renoscyntygrafia w wieku 6 - 12 miesięcy Cystoskopia w wieku 6 - 12 miesięcy Prześwietlenie klatki piersiowej co 2 lata u dziecka z odprowadzeniem dosercowym zastawki (obecnie bardzo rzadko wykonywanym) Prześwietlenie jamy...
Źródło: niezwykla-kraina.pl/forum/viewtopic.php?t=41


Temat: Moje objawy czy może ktos zdjagnozowac co mi jest ?
Potentatu, eeg, serce-kardiolog, borelioza, tomografia glowy. Jak to zrobisz i ok to tylko nerwica.
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=24606


Powered by WordPress, © Tutaj zostawiam cząstkę siebie